Szájtátva

Sokáig gondolkoztam egy olyan blogcímen, mely hűen visszadja az általam szerkeszteni kívánt gourmand blog lényegét. Imádok főzni és enni, utazni és új ízeket kipróbálni. Már régóta kacsingatok egy saját gasztroblog létrehozása felé, de rájöttem, hogy receptek közlése, a hozzávalók és a főzés folyamatának leírása számomra nem elég érdekfeszítő. Sokkal inkább érdekel az ízek háttere és a kulináris élmények megosztása. Blogom célja, hogy kitárjam gondolataimat és tapasztalataimat az általam megkóstolt ínyencségekről. Kerestem az ízzel, ízleléssel kapcsolatos kifinomult illetve humoros kifejezéseket, melyek összecsengenének a blog tematikájával, de ezek közül sokat már kilőttek, illetve mások felhasználtak, ezért maradtam a Szájtátva frázisnál, mely nem csak azt fejezi ki, hogy nagyra kell nyitni a szánkat az ízekkel való találkozáshoz, hanem méltón visszaadja azt is, ahogy én közelítek az ízekhez - alázattal, kíváncsian és ámulattal, magyarul szájtátva.

Megjegyzések

  1. Szuper a blog, de a terminológiát illetően van egy kis észrevétlem: The term gourmet may refer to a person with refined or discriminating taste or to one that is knowledgeable in the art of food and food preparation.[1] Gourmand carries additional connotations of one who simply enjoys food in great quantities. Sok sikert!

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm az észrevételt! Én inkább gourmet szeretnék lenni! :) Bár valljuk be néha igenis áthajlok gourmandba... :))

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése